11 Ağustos 2012 Cumartesi

Değerlendirme Zamanı :)


Evet aslında uzun zamandır kafamda olan bir fikirdi ve bugün birden niye olmasın ki bi yerlerden başlamak lazım diyerekten yeni bir blog oluşturdum.

Burada amacım şu anda elimde bulunan ancak HİÇ KULLANILMAMIŞ olan ürünleri hayatımıın devamında da kullanmayacağımı düşünerek buradan satışa çıkarmak. Satılması gerekli değil tabi ama belki benim ihtiyacım olmayan bir ürüne başka birimizin ihtiyacı olabilir ve böylece ona da yardımcı olmuş olurum diye düşündüm.

Aslında ürünler hazır gibi ve fiyatlarını da makul tutmaya çalışacağım ki cazip olsun değil mi? :)

Kargo her daim benim tarafımdan ödenecek ancak ürün ancak ürünün tutarını hesabıma gönderdiğinizden sonra gönderilecektir. Kargo olarak Yurtiçi Kargo'yu kullanmayı düşünüyorum ve eğer sipariş verip havale/EFT yaptığınız anca o gün içinde ya da en geç ertesi gün kargoyu göndereceğimi de garanti ediyorum. 

Haydi bakalım ALIŞVERİŞ BAŞLASIN!!! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder