13 Ağustos 2012 Pazartesi

Bekleyen Güzel

Bu ayakkabıyı aslında ilk gördüğümde çok beğenmiştim ve sade bir kıyafetin altına giyildiğinde kıyafeti patlatacağına inandığım için almıştım. Ancak alalı çok uzun zaman olmasına rağmen henüz hiç giymedim. Aldığım bir kıyafeti, ayakkabıyı, çantayı ya da aksesuarı eğer alır almak ilk 3 ay içinde kullanmazsam ne yazık ki gözümden düşüyor ve bir daha da kullanmıyorum kolay kolay. Bu ayakkabı da aynen böyle oldu ve benim gibi büyük ayaklı olmasına rağmen böyle bir ayakkabı ihtiyacı olan varsa en azından iki taraf da mutlu olsun diye şu an satışta...

Ayakkabı Markası Nine West

Ayakkabı Fiyatı 60 TL (Kargo bana ait ancak İADE ALMIYORUM!)

Ayakkabı Numarası 10M (Ben normalde 41-42 giyiyorum ama bana 10M rahatlıkla oluyor.) Sitesinde 40.5 a karşılık geldiğini yazmışlar.






Benim farklı markalara göre ayak numaram :)

Deichmann'da 41-42
Marks&Spencer'da 42 (Onlarda da bu 8 e karşılık geliyor sanıyorum.)
Nine West'te 10M
Nike 42, 26,5cm 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder